Джонні Джет – досвідчений мандрівник, який щорічно відвідує понад 20 країн, поділився своїм досвідом подорожей . Він розповідає про те, як готелі часто намагаються обдурити своїх гостей, зокрема в контексті обслуговування номерів.
Як повідомляє Plitkar з посиланням на «OBOZ.UA», мандрівник розповів, як готелі обдурюють клієнтів:
«Мене завжди дратує, коли готелі намагаються ввести в оману, додаючи до рахунку за обслуговування номерів вартість доставки, а потім залишаючи порожній рядок для додаткових чайових. Це створює ілюзію, що чайові не включені, хоча насправді вони вже є частиною рахунку. Ситуація ще більше ускладнюється тим, що різні готелі по-різному обробляють ці чайові: деякі передають їх серверу, інші – ні. Я навіть не впевнений, чи всі кур’єри отримують свої чайові».
Джонні розповідає, що йому довелося стикатися з ситуацією, коли він отримав рахунок за харчування в готелі, а його дружина підписала його.
«Я завжди залишаю 20% чайових, якщо обслуговування хороше, але у випадку з обслуговуванням номерів зазвичай чайові вже включені у рахунок. Дружина запитала, чому є окремий рядок для чайових, якщо вони вже включені. Це питання справедливе, адже готелі повинні бути більш прозорими. Якщо така практика триватиме, обслуговування номерів може стати таким же розчаруванням, як телефонні дзвінки і міні-бари»,
– додає він.
Джонні також зауважує, що крім цих хитрощів, готелі часто застосовують ще один неприємний трюк – високий курортний збір, або «збір за місце призначення», який додає ще більше проблем для гостей.
Нагадаємо, ми раніше розповідали про 5 причин, чому варто поїхати на відпочинок до Греції.