Один із найвідоміших акторів сучасного кіно, Тімоті Шаламе, невдовзі може здивувати фанатів не черговою роллю у фільмі, а несподіваним перетворенням – на амбасадора бренду чоловічої білизни. За інсайдерською інформацією, наразі ведуться активні перемовини між актором та Skims – брендом, заснованим Кім Кардаш’ян у 2019 році.
Як повідомляє Рlitkar з посиланням на сайт «lux.fm», бренд Skims, який стрімко здобув популярність у сфері виробництва нижньої білизни, планує співпрацю з Тімоті як із символом нового покоління. Очікується, що колаборація зміцнить позиції бренду серед молоді в США та Європі, де Шаламе вже має статус кумира. Водночас сам актор отримає можливість закріпити за собою репутацію модного авторитету та ікони чоловічого стилю. Зйомки рекламної кампанії мають розпочатися вже цього літа. Основний акцент буде зроблено на презентації нової лінійки чоловічої білизни Skims.
Цікаво, що ініціативу активно підтримує Кайлі Дженер – дівчина Тімоті й водночас неформальна представниця бренду Skims. Подейкують, вона бачить у цій угоді не лише комерційний, а й стратегічний потенціал для укріплення сімейних зв’язків між кланами Кардаш’ян і Дженер. За чутками, акторові запропонували гонорар у розмірі 1,2 млн доларів. Кайлі переконана, що така співпраця стане для її бойфренда першим кроком до статусу «одного з найвпливовіших акторів світу».
Нагадаємо, ми раніше розповідали, що Кім Кардашян вперше розкрила причини розлучення з Каньє Вестом.