Нещодавно ювелірний бренд «Золотий Вік» завершив співпрацю з Настею Каменських (NK). Причиною розриву став виступ артистки у Маямі, де вона зверталася до фанів російською мовою та виконала кілька треків на російській. Цей крок спровокував хвилю критики у соцмережах і бренд вирішив припинити багаторічний контракт із NK.
Як повідомляє Рlitkar з посиланням на сайт «lux.fm», за даними Forbes, співачка отримувала приблизно $1 млн на рік за рекламні кампанії бренду. Офіційно у «Золотому Віку» цю суму не коментують, але джерела з музичної та ювелірної сфери підтверджують цю цифру. Щоб заробити такі кошти на виступах у клубах Маямі, артистці довелося б провести сотні концертів. А тут – один контракт, кілька фотосесій та рекламних зйомок, і прибуток NK вже вражає.
Сама Каменських відреагувала стримано та позитивно. Вона подякувала бренду за роки співпраці, зазначила, що партнерство було важливим і щирим, але «кожна історія має свій фінал». Артистка додала, що настав час рухатися далі. Скандал із російською мовою став лише завершенням одного етапу в кар’єрі NK та відкрив можливості для нових проєктів. Втрати фінансів для зірки, схоже, не стали критичними, а публічна позиція Каменських показує, що вона налаштована на подальший розвиток.
Нагадаємо, ми раніше розповідали, що Потап і Настя Каменських з’ясували стосунки просто на вулиці.