Потап відкрив ресторан у Маямі та анонсував коктейль за 200 тисяч доларів: новий бізнес скандального артиста

Потап відкрив ресторан у Маямі

Потап (Олексій Потапенко), який під час повномасштабної війни переїхав до США, несподівано оголосив про новий етап у своїй кар’єрі. Артист відкрив власний ресторан у Маямі під назвою Hay Day та заявив про появу в меню найдорожчого коктейлю в місті – ціною 200 тис. доларів.

Як повідомляє Plitkar з посиланням на МЕТА, про свої плани Потап розповів у подкасті в Маямі та на сторінці в Instagram, зазначивши, що гастрономічний бізнес став важливою частиною його нового життя за океаном.

Коктейль за 200 тисяч доларів: головна «фішка» нового закладу

Однією з найбільш резонансних заяв Потапа стало оголошення про унікальний напій у меню нового ресторану.

«Нещодавно в подкасті в Маямі я розповідав про наш новий ресторан Hay Day, де незабаром ми будемо подавати найдорожчий коктейль у місті – за 200 тисяч доларів»,

– наголосив артист.

Деталей про склад або концепцію ексклюзивного коктейлю поки не розкривають, однак сам факт уже викликав хвилю обговорень у соцмережах. Такий маркетинговий хід безумовно привертає увагу як американської публіки, так і української аудиторії.

Hay Day – новий гастрономічний старт Потапа

Ресторан Hay Day став для Потапа першим великим кроком у ресторанному бізнесі. За його словами, тепер його день складається не лише з творчих процесів, а й з управління закладом.

«Коли ти понад 20 років працюєш у сфері розваг, інтерв’ю стають частиною твого ДНК. Знімання відео, інтерв’ю, фотографії, створення контенту за допомогою штучного інтелекту – це мій повсякденний ритм»,

-поділився артист.

Попри нову бізнес-нішу, створення медіаконтенту залишається для Потапа ключовим елементом щоденної роботи, що допомагає підтримувати його публічність і впізнаваність у США.

Нагадаємо, ми раніше розповідали, що Потап розсекретив гонорари українських зірок: хто отримує найбільше.