Кради як художник, або як креаторам створювати унікальний контент в сучасному світі з Talkytimes?

Сьогодні щоб бути єдиним та унікальним у своїй ролі не потрібно створювати велосипед. Варто набратися рішучості взяти за основу щось, що вже хтось створив. Підійти до теми з іншого кута зору та знайти в ній щось таке, що захопить увагу підписників. 

В сучасному світі кожен, хто створює видатний та унікальний контент, не бере нові ідеї в один момент просто з повітря. Знамениті блогери підтверджують, що створенню контенту, який чіпляє аудиторію, передує велика кількість попередньої роботи, яку потрібно зробити: аналіз контенту інших творців, планування, запозичення хороших ідей з наступною їх трансформацією.

Ось 3 поради, яких в Talkytimes радять дотримуватися, щоб створювати унікальний та захоплюючий контент:

1. Знай свою цільову аудиторію.

Кожен, хто публікує відео, фото чи тексти, має добре розуміти, для кого цей контент призначений. Твоя аудиторія може бути широкою або специфічною. Знаючи, чию увагу потрібно привернути, креатор зможе зробити саме такий контент, який зацікавить цих людей. Можна взяти широку і відому тему, але перетворити її на такий контент, який найкраще зрозуміє саме твоя аудиторія. 

Щоб краще зрозуміти, хто твоя аудиторія і водночас почерпнути актуальні для неї ідеї для творчості, не забувай час від часу ставити питання аудиторії. Зазвичай люди радо дають поради, діляться досвідом чи своїми потребами із тими, на кого підписалися і чий контент вважають цінним. І чим більше ти спілкуєшся зі своєю аудиторією у форматі питання-відповідь, робиш стріми, тим краще ти пізнаєш її, а підписники відчувають кращий зв’язок із тобою і мають більше підстав тобі довіряти і прислухатися. 

Ти можеш публікувати свій унікальний контент та стрімити на платформі для творчих людей Talkytimes. Тут зібрані екстраординарні та відкриті креатори, які легко створюють ком’юніті і без зайвих вагань діляться своїми ідеями та унікальним контентом зі світом. 

2. Шукай хороший контент усюди.

Підпишися на тих людей у соцмережах, чиїм контентом ти захоплений. Крім соцмереж, продовжуй шукати натхнення та нові ідеї для свого контенту на веб сайтах, блогах, журналах, відео та стрімінгових платформах таких як Talkytimes. Щоб знайти нове русло для ідей, які ти побачив, перечитуй коментарі, переходь по релевантних лінках і при цьому не відхиляйся від своєї головної стратегії. Занурся в тему, не обмежуйся прочитанням однієї-двох публікацій, шукай більше інформації.

В процесі пошуку класного контенту, який тебе зачепив, роби собі відмітки, зберігай у колекції. Потім заново переглянь увесь той контент, який тебе захоплює найбільше і спробуй знайти схожі патерни та окремі елементи. Як тільки ти зрозумієш, що саме в цьому всьому контенті тебе приваблює найбільше, ти зможеш застосувати цей підхід для свого контенту. Так ти зробиш його не просто унікальним, а й таким, що захоплює увагу твоїх підписників.

3. Слухай, дивися і трансформуй

Коли ти побачив десь класну ідею для твого контенту, не поспішай її просто копіювати. Спробуй спершу її дослідити. Покрути її в своїй голові і глянь на неї з різних боків. Не лякайся, якщо вона перетвориться у щось абсолютно нове. Так ти отримаєш ще одну унікальну ідею для контенту.

Щоб трансформувати будь-яку відому ідею і зробити її унікальною, спробуй поєднати дві різні ідеї в одну або просто перетвори контент з одного формату в інший.

Зверни увагу на те, як створюють унікальний контент креатори на Talkytimes. Долучайся до спільноти відкритих креаторів і вдосконалюй свою майстерність, вчися у найкращих.

Де шукати ідеї для унікального контенту?

  • Google Trends

Найкраще черпати ідеї для контенту там, де люди запитують про нього. Саме тому Google Trends є найкращим інструментом, який тобі в цьому знадобиться. Сервіс допомагає зрозуміти, які теми є популярними, які ключові слова люди використовують для пошуку  і навіть наскільки є зацікавленими у кожному з них.

  • Пошук по хештегах

Кожен із нас перебуває у своїх бульбашці в соцмережах, тому просто гортаючи стрічку, не завжди можна побачити тренди чи нові ідеї, які набирають популярності. Щоб зрозуміти тренди в соцмережах, аналізуй хештеги і дивися, котрі теми зараз є найбільш популярними. 

  • Онлайн генератори ідей для контенту

Answer the public

Допоможе зрозуміти, що люди запитують в розрізі певних ключових слів. Для отримання готових ідей достатньо ввести свій запит у вікно пошуку на сайті Answer the public.

Генератор ідей для блогу від HubSpot

Все, що тобі потрібно зробити, — ввести кілька ключових слів у поле пошуку, а генератор ідей HubSpot сам створить релевантні теми для контенту за лічені секунди.

Impact Plus Blog Idea Generator

Допоможе тобі обрати не тільки нові ідеї для контенту, а й допоможе кастомізувати теми відповідно до ключових слів. Impact Plus Blog Idea Generator найкраще підходить для пошуку ідей для блогів, постів чи будь-яких текстових форматів контенту.

Теорія це звісно добре, але…

Як бачимо, створювати унікальний контент насправді може бути простіше, ніж ти собі уявляв. Тепер черга за тобою. Спробуй застосувати на практиці ті підходи, які радить Talkytimes, щоб створювати справді захоплюючий і унікальний контент для своєї аудиторії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

nine − 6 =