Корпоративний інтернет для бізнесу: вартість, підключення

інтернет для бізнесу

Інтернет — найважливіший інструмент для будь-якого бізнесу.

Київстар пропонує вигідне рішення для роботи в офісі. Швидкий та стабільний інтернет для бізнесу за вигідною ціною.

Приєднуйте одночасно багато пристроїв, не втрачаючи якість з’єднання для безперебійної роботи додатків, банківських операцій, торговельних веб-майданчиків та хмарних сервісів.

Як підключити корпоративний інтернет від Київстар

Умови підключення та тарифікації корпоративного інтернету індивідуальні та визначаються під час консультації зі спеціалістом Київстар. 

Для замовлення консультації потрібно залишити заявку на офіційному сайті оператора. Для цього зазначте свої ім’я та номер мобільного телефону, а також час, коли ви зможете відповісти на дзвінок та обговорити всі нюанси підключення. 

Точна вартість розраховується після узгодження потреб компанії та технічних можливостей.

Переваги корпоративного інтернету

Бізнес-рішення від Київстар гарантує якісне покриття для комфортної роботи, а також:

  • безліміт на об’єм трафіку;
  • можливість самостійно налаштовувати максимальну швидкість мережевого з’єднання — від 1 Мбіт/сек до 10 Гбіт/сек;
  • підключення в будь-якому місті України за наявності необхідної технічної бази;
  • гарантований захист персональних даних;
  • резервування корпоративної мережі на будь-якому рівні: обладнання та каналів зв’язку;
  • гарантоване отримання статичної IP-адреси (за бажанням клієнта — декількох).
інтернет для бізнесу
Інтернет для бізнесу

Кожна компанія, яка активувала інтернет для бізнесу від Київстар, може замовити додаткові послуги:

  1. Додаткові статичні IP-адреси — унікальні ідентифікатори обладнання в мережі.
  2. Точки доступу — покриття Wi-Fi.
  3. Оренда додаткового телекомунікаційного обладнання — серверів, маршрутизаторів тощо. Спеціалісти Київстар допоможуть з його налаштуванням та обслуговуванням.
  4. Реєстрація та підтримка доменних імен.
  5. Анонсування автономної системи клієнта — можливість за допомогою протоколу BGP автономної системи AS зарезервувати доступ обладнання компанії до Всесвітньої мережі.
  6. Service Level Agreement (SLA) — угода між замовником та постачальником послуг про якість обслуговування.
  7. Захист від DDOS-атак — захист ІТ-інфраструктури від атак 3, 4 і 7 рівнів.
  8. Апаратний хостинг — можливість розмістити сервери компанії у дата-центрі Київстар.
  9. Хостинг — розміщення сайтів на серверах оператора. 

Корпоративний Інтернет Київстар — це зручне і надійне рішення для українського бізнесу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

four − two =