Час йде, купівельні звички змінюються, а разом з ними повинні змінюватися і ви. У 2025 році клієнти не згодні довго очікувати відповіді, отримувати загальні повідомлення з пропозиціями, які зовсім їх не цікавлять та витрачати по 10 хвилин на оформлення замовлень. Наразі, покупці бажають зручно та швидко отримувати свої товари та ні секунди не чекати на фахівців. На щастя, ми маємо чудове рішення, яке допоможе оптимізувати роботу вашого онлайн-шопу таким чином, щоб користувачі були забезпечені зручністю, оперативністю та комфортом.
SITNIKS CRM – це інноваційна CRM-система, обладнана потужними аналітичними можливостями, функціями автоматизації, має 100+ інтеграцій та власний платіжний модуль, який перетворює онлайн-магазини на справжні майданчики для продажів.
Сьогодні ми поділимося з вами, ключовими перевагами впровадження CRM та розкажемо, чому інновації – мастхев у 2025 році.
Чому CRM-система життєво необхідна товарному бізнесу у 2025?
- Налаштування до особистих потреб бізнесу. По-перше, система здатна адаптуватися під індивідуальні вимоги бізнесу, що дозволяє націлити увагу саме на ті процеси, які потрібно оптимізувати. Неважливо, чи ви представник малого бізнесу, середнього або ж великої корпорації, SITNIKS CRM – підходить всім.
- Централізація даних. Замість того, щоб хаотично бігати між тисячею табличок, CRM-система пропонує зберігання даних в єдиному місці, що сприяє уникненню плутанини та збільшує продуктивність працівників.
- Інтеграція з Tik Tok Ads, Новою Поштою та платіжними сервісами. Перша в Україні інтеграція з Тік Ток Адс – це те, про що мріяли всі підприємці. Інтеграція дозволяє бачити лідів, які потрапляють до вас з реклами, що допомагає не пропустити кожного контакту та збільшити обсяги продажів.
- Власний модуль Sitniks Pay. Інноваційній модуль Sitniks Pay вмонтований прямо у чати з клієнтами, що дозволяє зручно та швидко проводити транзакції, стежити за оплатами та отримувати виписки по рахункам.
- Автоматизація продажів. CRM здатна автоматизувати комунікацію зі споживачами, надсилаючи їм автоматичне сповіщення про зміну статусу замовлення, нагадування про важливі події, забутий кошик, тощо.
- Зручний мобільний додаток. SITNIKS CRM має зручний додаток, який дозволяє керувати бізнесом у будь-який час та місці.
SITNIKS CRM – це не просто база даних, насправді, це потужний інструмент, який здатен перетворити рутину у задоволення та збільшити обсяги продажів вашого магазину у х2 рази. Спробувавши безкоштовний пробний періодом протягом 14 днів, ви маєте змогу самостійно ознайомитись з усіма можливостями та бути впевненими у тому, що успішний успіх – вже не за горами!