Навіть найрозкішніший образ, складений із речей відомих брендів, може бути зіпсований через одну-єдину стилістичну помилку. Про найтиповіші промахи, які можуть здешевити ваш лук, розповів знаний український дизайнер Андре Тан.
Як повідомляє Рlitkar з посиланням «Фокус», за його словами, одяг на кожній людині виглядає по-різному. І річ не у вартості речей чи параметрах фігури, а в здатності гармонійно поєднати елементи гардероба, звернувши увагу на деталі. То ж які помилки псують стиль і як їх уникнути?
Недоречні аксесуари
Дешева біжутерія, стерті покриття, імітація золота чи срібла – усе це здатне миттєво «знецінити» зовнішній вигляд. Якщо немає змоги інвестувати у дорогі прикраси, краще обрати лаконічність.
«Срібло, перли або прості акуратні кільця завжди виглядають краще»,
-зазначає Тан.
Безформний оверсайз
Об’ємний одяг в тренді, однак він потребує структури.
«Коли у речі немає чіткої лінії, поясу або контрастного низу, силует втрачає форму. Якщо обираєш масивний верх – балансуй його стриманим низом і навпаки»,
– радить дизайнер.
Надлишок модних елементів
Карго-штани, грубі кросівки, об’ємний бомбер, кепка й масивний ланцюг в одному луці – занадто.
«Краще зосередитися на одному-трьох акцентах, решта – фонове доповнення»,
– підкреслює він.
Невдалі тканини
Блискучий поліестер, неякісна штучна шкіра, тонкий трикотаж, що виділяє кожну складку – все це робить вигляд дешевим. Андре рекомендує зупинятись на тканинах, які добре тримають форму: бавовна, щільна віскоза, денім, костюмна тканина.
Надмір декору
Якщо у вбранні водночас і блискітки, і рюші, і пір’я, і масивні ланцюги – це справжній перебір.
«В образі має бути один яскравий фокус – крої, кольори або аксесуари. Все інше – другорядне»,
– наголошує стиліст.
Наостанок дизайнер нагадав: перше враження формується за три секунди. Тому тим, хто ще не почувається впевнено у стилі, варто зосередитися на базових речах – вони завжди виглядають виграшно, якщо підібрані під фігуру, мають добру якість і охайний вигляд.
Нагадаємо, ми раніше розповідали, який колір манікюру буде в тренді весною 2025.