Plitkar

Ріанна втратила 36 мільйонів доларів через провал модного бренду Fenty з Louis Vuitton

Ріанна втратила 36 млн дол через провал бренду Fenty

Ріанна. Фото - kor.ill.in.ua.

Ріанна зіткнулася з великими фінансовими збитками – близько 36 млн доларів. Причиною стали невдачі модного проєкту Fenty, створеного спільно з французьким люксовим холдингом Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH). Про це повідомляє Plitkar з посиланням на Daily Mail з посиланням на фінансову звітність британської компанії співачки Denim UK Holdings.

Як починався амбітний проєкт Fenty

У 2019 Ріанна представила світові власний бренд Fenty, названий за її прізвищем – Фенті (справжнє ім’я співачки Робін Ріанна Фенті). Це був перший за десятиліття новий модний дім у складі LVMH і компанія покладала на нього великі надії. Fenty мав об’єднати сучасну моду, різноманітність і силу жіночності – у дусі ідей самої артистки. Однак пандемія COVID-19 повністю змінила плани: обмеження на подорожі, закриті бутики та зупинка модних показів у Парижі та Мілані не дозволили бренду розвинутися.

Чому бренд не вижив

У 2021 році LVMH і Ріанна вирішили згорнути проєкт. В офіційній заяві компанії підкреслили, що мають намір зосередитися на розвитку інших напрямків – Fenty Beauty, Fenty Skin та Savage X Fenty, які залишаються успішними і приносять мільярди прибутку. Згідно з документами, Ріанна вклала в бренд понад 29 мільйонів євро (приблизно $35 млн), а LVMH інвестував близько 30 млн євро. Незважаючи на значні суми, колекції не знайшли відгуку у покупців.

Вартість однієї речі часто перевищувала 800-1000 доларів, що зробило продукцію недоступною для широкої аудиторії, включно з багатьма шанувальниками співачки.

Помилка позиціонування

На відміну від демократичних ліній Fenty Beauty і Savage X Fenty, модний бренд Fenty орієнтувався на преміум-сегмент, де конкуренція є особливо високою. Експерти вважають, що ставка на розкіш без міцної клієнтської бази та в умовах пандемії стала однією з ключових причин провалу.

Під час презентації бренду Ріанна заявляла, що хоче створити одяг для «сучасних, сильних і самодостатніх жінок».

«Жінки – це сила Землі. Ми складні, багатогранні, вразливі й водночас неперевершені. Fenty – це відображення всіх наших граней»,

– говорила співачка у 2019 р.

Незважаючи на втрати, артистка залишається однією з найбагатших жінок у музичній індустрії. За даними Forbes, її статки перевищують 1,4 млрд дол., а основним джерелом доходів залишаються косметична імперія Fenty Beauty та бренд спідньої білизни Savage X Fenty.

Нагадаємо, ми раніше повідомляли, що Каньє Вест втратив $20 млн через витівку дружини на церемонії «Греммі».

Exit mobile version