Plitkar

Ольга Сумська відверто розповіла, чому була змушена закрити свій бізнес

Ольга Сумська закрила свій бізнес

Ольга Сумська. Фото - rbc.ua.

Ольга Сумська відверто розповіла, що після початку повномасштабної війни змушена була закрити свій магазин одягу RIDNA. Про це вона повідомила під час презентації ювелірного бренду своєї колеги Наталки Денисенко.

Зірка нагадала, що заснувала власний бренд у 2020 році, створюючи сукні у традиційному українському стилі. Однак війна суттєво змінила її плани, повідомляє Plitkar з посиланням на NV.

«Я створила кілька колекцій, але після повномасштабного вторгнення все різко подорожчало. Відшивати сукні у таких масштабах стало неймовірно складно. Коли настане мир, я обов’язково відновлю бізнес і створю нову колекцію. Дай Боже»,

– поділилася Ольга в інтерв’ю програмі «Ближче до зірок» на телеканалі ТЕТ.

Попри труднощі, акторка не опускає рук і активно підтримує творчі та бізнесові ініціативи своєї доньки Анни Борисюк, яка нещодавно започаткувала власний бренд спортивного одягу:

«Як можна не підтримати дітей? Аня працювала над колекцією понад рік – малювала, шила, експериментувала. Вона дуже мудра, навіть не за віком. Я багато чому в неї навчаюся. Вона постійно тренується, закликає і мене долучатися, хоча мама, зізнаюся, трохи відстає».

Слід зазначити, що у 2025 році свої бренди також закрили інші українські зірки. Так, Маша Єфросиніна оголосила про завершення діяльності бренду Mashsh, а дружина Віктора Павліка Катерина Репяхова припинила роботу магазину дитячого одягу Mimish.

Нагадаємо, ми раніше повідомляли, що Ольга Сумська висловилась про рішення доньки залишитися в РФ: як це вплинуло на її кар’єру.

Exit mobile version