При переїзді мало хто знає, на чому можна заощадити і як це зробити, не зашкодивши собі та своєму вантажу. На чому точно ніколи не варто економити, то це на машині. Краще нехай вантаж лежить на місці, ніж запхати його в машину голою ногою. Але в інших аспектах можна трохи заощадити свої ресурси. Наприклад, можете заздалегідь підготуватися до приїзду машини та не замовляти вантажників. Однак при цьому важливо розуміти всю відповідальність заходу, тому що ви перевозите не особисті речі, а офісні меблі, що належать компанії. Зверніть увагу на всі можливі варіанти економії, а також їх недоліки і можливі наслідки.
На чому можна заощадити?
Економія – чудова річ, яка допомагає багатьом правильно розставити пріоритети та відкладати на майбутнє. Однак важливо розуміти, що не завжди вдається заощадити та отримати такий результат, як хотілося б. При переїзді офісу слід розуміти бюджет всього заходу та його терміни. Виходячи з цього, складіть транспортний план, зателефонуйте не менше ніж у 5 компаній, щоб обговорити автомобіль та кількість вантажників, яка буде потрібна. А після отримання інформації про чинні тарифи необхідно об’єктивно оцінити, чи достатньо коштів. Якщо грошей не вистачає, ось кілька порад:
- Колеги. Ви можете попросити всіх купити коробку для своїх речей і звернутись до колективу із проханням зібрати їх самостійно. Наприклад, ваша улюблена чашка, частина офісу, ваш комп’ютер та клавіатура. Другий варіант – поставити завдання кожному із співробітників/попросити купити коробку, щоб один забрав усі чашки, інший – усі комп’ютерні мишки тощо. Отже, якщо у вас 30 співробітників, то можна заощадити близько 2100 грн (середня ціна за коробку 70 грн), та ще й це мінус місце в машині, близько 4 куб. Плюс, якщо у вас дружний колектив, можна дати всім вихідний та зібрати все, що бачите, окрім меблів, разом. Отже, кожен бере 1-2 коробки додому, а потім приносить їх до нового офісу;
- Упаковка. Ваші співробітники вже закупили певну кількість коробок для всього дрібного. Якщо речей ще й багато, краще звернути увагу на якість упаковки в магазинах. Адже можна купити пакувальний матеріал в Епіцентрі за 70 грн і менш популярному магазині за 40, це правило працює практично з усім. Замість пухирчастої плівки можна використовувати стрейч-плівку, оскільки вона відмінно підходить для меблів. Але ми розуміємо всю спокусу пухирчастої плівки, адже в ній завжди приходять посилки і виглядає красиво. Також звичайні таблиці взагалі не можна загортати, звичайно, якщо вони не білі;
- Розбирання. Якщо меблі, які потрібно розібрати, а звичайний стіл на ніжках цього не потребують, то дешевше буде замовити машину більшого розміру або дати їй проїхати кілька разів, ніж розбирати 40 столів по 100-150 грн за штуку, потім зібрати та ще й оплатити час працівників. Необхідно демонтувати шафи, великі журнальні столики, стіл директора, кутові дивани, кухню (демонтаж ящиків), а також все, що не проходить через двері/ліфт/драбина. Демонтаж полиць, телевізорів, люстр, карнизів, плит тощо обов’язковий.
- Автомобіль. На ньому не можна економити, але вибирати його треба розумно. По-перше, вибирайте за своїми потребами, адже багато хто не розуміє реального об’єму автомобіля, особливо для дівчат та молодих хлопців, для всіх, хто робить це вперше. Якщо ви на консультації правильно пояснили, який у вас вантаж, крім того, сфотографували та вказали розміри, а диспетчер сказав, що вам потрібен 5-тонник, то він вам справді потрібен. Але ми хочемо компенсувати те, що завжди підбираємо машину із невеликим запасом. Є ще один важливий момент, якщо у вас великий обсяг і є розбирання, то є сенс спочатку включити в роботу вантажників, а вже через деякий час машину (через 1-2 години, дивлячись коли закінчать розбирання та знесення).
- Інколи, при заїзді в офіс, або навпаки, після виїзду з нього в приміщенні лишається різного роду сміття (старі меблі, зламані дощечки, старі карнізи, розбита стінка тощо). І коли без вивозу цього мотлоху не обійтись, потрібно знову ж таки обирати: робити усе своїми силами чи наймати фахівців. Для того щоб вивезти будівельне сміття потрібно не тільки його розфасувати по мішках, але й знайти спеціальний полігон, тобто звалище, на яке його треба вивезти. Будьте готовими до брудного одягу, рук, авто, пильної та брудної роботи. І знову ж, питання часу, бажання таф фінансів. Якщо ви готові заплатити спеціалістам, що виконають задачу без вашого втручання, рекомендуємо цей варіант.
Чи варто наймати вантажників?
Якщо варіант за допомогою від колег не підходить або співробітники зовсім не знають як відбувається процес упаковки і переїзду в цілому, то є сенс звернутися до професійних муверів. Справжні фахівці готові виконати практично будь-які завдання за лічені години/дні, на відміну від людей, які роблять це вперше. Компанія Smart Move запросто виконає офісний переїзд в Київ чи інші міста України, ми готові приїхати повним екіпажем, з усіма інструментами та упаковкою, щоб зробити ваш переїзд максимально комфортним та ефективним.